dilluns, 14 de novembre del 2011

CREATIVA 2011

Del 10 al 13 de novembre es va dur a terme la Fira d'espositors Creativa 2011, la sisena edicicó d'aquesta gran fira que va ser acollida per La Farga de l'Hospitalet. La veritat és que jo no tenia ni idea que existia, però a través d'una amiga me'n vaig assabentar i bé, hi vaig anar!
Per aprofitar bé el dia ens vam apuntar a un curset de feltre que feien l'Associació Obrador Xisqueta, uns veritables artistes elaborant tota mena de productes fets amb llana de l'ovella xisqueta, autòctona dels nostres pirineus! Dues hores feltrant i feltrant que de ben segur equivalien a una bona sessió de peses al gimnàs, quin cansament! Penjo unes fotografies a continuació del moneder-bolset que vam fer, la veritat és que estic contenta del resultat, per ser la primera coseta que faig... us agrada?

També va haver-hi temps per a les compres, i és que no conec ningú que entri en una fira d'aquestes característiques i en surti amb les mans buides. En el meu cas vaig comprar cintes i puntilles en una parada preciosa! també vaig comprar unes boles fantàstiques amb incrustació de svarovski que penso que em serviràn per fer unes joies d'allò més esplèndides, gràcies al Diego i la seva companya, venedors de Düren que em van atendre súper bé. I res... botons, plantilles per fer pompons... 
Us he de dir que va ser una experiència realment profitosa, vaig gaudir moltíssim veient parada rere parada... el problema va ser l'escassetat de temps, no es pot veure tot bé en un sol dia... I qui sap, m'estic plantejant la possibilitat d'assistir a la propera edició que es farà a Saragossa els propers 24, 25 i 26 de febrer del 2012, així... podré acabar de comprar moltes cosetes més!!!!

3 comentaris:

  1. ostres! si m'heu escrit i jo sense contestar-vos :p gràcies noies!! m'he proposat escriure més sovint jejje i sí, va estar xuli el Creativa!! us apunteu a anar-hi al febrer?? :)

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari! // ¡Gracias por tu comentario! // Thanks to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...