dimarts, 18 de setembre del 2012

Ja Tenim Guanyadora De Les Fantàstiques Polseretes!

Sí! el resultat s'ha fet esperar, però.. ja tenim guanyador del sorteig que vam dur a terme. Malauradament no hem tingut cap participant masculí, a veure si en properes vegades s'animen!!
Abans de donar-vos a conèixer la persona afortunada, volia agrair-vos a totes la vostra participació en el sorteig, moltes gràcies!! :) i perquè estigueu ben contentes us regalo una tarjeta regalo de 2,00€ per gastar en qualsevol compra que feu a través de la nostra botiga virtual. Introdiu el codi descweb16 i gaudireu del descompte! :) el podeu fer servir totes i les vegades que vulgueu fins el dia 18 d'octubre del 2012.

 ¡Sí! el resultado se ha hecho esperar, pero... ya tenemos ganador del sorteo que hicimos. Por mala suerte no hemos tenido ningun participante masculino, ¡¡a ver si en próximas ediciones se animan!! 
Antes de daros a conocer la persona afortunada, quería agradeceros a todas vuestra participación en el sorteo, ¡¡muchas gracias!! :) y para que estéis contentas os regalo una tarjeta regalo del 2,00€ para gastar en cualquier compra que hagáis a través de nuestra tienda on line. Introducir el código descweb16 y disrutaréis del descuento! :) lo podéis usar todas y las veces que queráis hasta el día 18 de octubre del 2012.

Recordo que el premi d'aquest sorteig eren tres polseretes a escollir pel guanyador, així, d'un total de 29 participants (recorda que perquè la teva participació en els nostres sortejos sigui vàlida, has de complir tots els requisits que se't demana!) l'afortunada ha estat... 

Recuerdo que el premio de este sorteo eran tres pulseritas a escojer por el ganador, así, de un total de 29 participantes (recuerda que para que tu participación en nuestros sorteos sea válida, tienes que cumplir todos los requisitos que se te piden!) la afortunada ha sido... 


I per a propers sortejos, què t'agradaria que sortegessim, alguna peça en concret, val descompte, targeta regal d'X euros, etc. 

Y para próximos sorteos, que te gustaría que sorteáramos?, alguna pieza en concreto, vale decuento, tarjeta regalo de X euros, etc. 

SEGUEIX-NOS A FACEBOOK :) AQUÍ 
SÍGUENOS EN FACEBOOK :)  AQUÍ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari! // ¡Gracias por tu comentario! // Thanks to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...