divendres, 26 d’octubre del 2012

Barcelona, Que Vinc! La Meva Primera Fira a La Ciutat Comptal

Hola! En el post d'avui volia anunciar-te que fa uns dies em van comunicar una notícia que em va fer molta il.lusió, i és que... seré al Zapato Rojo el 15 i 16 de desembre!!! i què és el Zapato Rojo? doncs és una fira creativa i de disseny que es fa a Barcelona, és una d'aquelles fires guais i fashions, plena de dissenyadors que fan cosetes xules, així que estic molt contenta!!! ja t'explicaré que tal és un cop hagi passat però bé, de bon principi m'ho miro amb molt bons ulls :) Com deia, es farà el 15 i 16 de desembre al Convent de Sant Agustí de Barcelona, serà la meva primera fira a la ciutat comptal!! Així, que ara no tens excusa per fer-me una visiteta, hi serem des de les 12 del matí a les 21h tots dos dies, t'animes a venir? així ens coneixem en persona! :) La meva paradeta estarà a prop del bar. I a més..., he estat pensant una coseta... si vens i em dius que ens coenixem de Facebook o del blog et tinc preparada una sorpreseta molt especial, que per suposat no et diré per aqui ;) t'apuntes? T'ESPERO!! 


¡Hola! En el post de hoy quería anunciarte que hace unos días me comunicaron una notícia que me hizo mucha ilusiín, y es que... ¡¡¡estaré en el Zapato Rojo el 15 i 16 de desembre!!! y ¿qué es el Zapato Rojo? pues es una feria creativa y de diseño que se hace en Barcelona, es una de esas ferias guai y fashions, llena de diseñadores que hacen cositas chulas, ¡¡¡así que estoy muy contenta!!! ya te contaré que tal es, una vez haya ido, pero de buen principio lo miro con muy buenos ojos :) Como decía, se hará el 15 y 16 de diciembre en el Convent de Sant Agustí de Barcelona, ¡será mi primera feria en la ciutat condal! Así, que ahora no tienes excusa para hacerme una visita, estaremos desde las 12 de la mañana a las 21h los dos días, ¿te animas a venir? ¡así nos conocemos en persona! Mi estante estará cerca del bar. Y además... he estado pensando una cosita... si vienes y me dices que me conoces de Facebook o del blog tengo preparada para tí una sorpresita muy especial, por supuesto que no te lo diré por aquí ;) ¿te apuntas? ¡TE ESPERO! 
SEGUEIX-NOS A FACEBOOK :) AQUÍ 
SÍGUENOS EN FACEBOOK :)  AQUÍ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari! // ¡Gracias por tu comentario! // Thanks to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...